En onsdagskväll...

 
Det kunde ju ha börjat bättre i hockeyn. 2-4 till Skellefteå men 6 mål i fösta perioden är ju inte få skam. Synd bara att LHC ligger under men jag har ändå känslan att allt kan hända ;-)
 
Har gått hem nu för veckan. Imorgon och fredag är det jag som tar dom 2 sista dagarna med VAB. Ska bli skönt att slippa ge Mille pencillin med tanke på att det är lite av en kamp =)
 
Grabbarna har idag lagt golv i vårt sovrum och Milles rum. Så nya planen för helgen är att ha lagt alla golv och börja att måla. Får bara hoppas att jag hittar golv till kök och hall som jag gillar ;-)
 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och njuta av kvällen. Imorgon hoppas jag på att himlen bjuder på en stor sol!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback