Ocean!

Tankarna för mig direkt till sommaren och turkosblåa hav!
 
Gårdagen bjöd på myskväll hos Emma. Skvaller, tankar och nya naglar =D What can a girl more ask for??!!
 
Det blev ett härligt turkost glitter. Jag vill signalera lite vår ;-)
På vägen hem kom mamma ner med nybakade vaniljbullar att ta hem. Gissa om jag var hungrig när jag klev in innanför dörren ;-)
I måndags fick jag nybakade tekakor som tyvärr redan är slut. Skönt att vara bortskämd ;-)
 
Grabbarna slog till med att äta några bullar efter frukosten. Skyller på att det var ok då det faktiskt är deras pappas födelsedag idag. Då får man faktiskt fira lite extra!
 
Nej dags att vara lite effektiv här på jobbet med =)
Hoppas att ni har en FAB dag även om regnet faller!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback