Slow down..

 
Det är så här jag älskar att spendera mina kvällar. Under filten i soffan brevid min kära!
 
Fredagar är verkligen lite magiska tycker jag. Man har hela helgen framför sig med massor av familjemys. Det här är också första helgen på 2 v då vi inte har en massa fix med lägenheten. Känns skönt att släppa alla måsten...
På tal om lägenheten så ligger den nu ute på nätet och nästa v kommer den ut i tidningen. Visningar är redan bokade så nu är det snart över... =)
 
Denna kväll har vi bestämt att ha tacofiesta! Tanken var att ha det imorgon men eftersom det är mello ikväll ville Melle ha det idag =) Han älskar verkligen Mello och hade han fått bestämma skulle han ha velat sett den ihop med Alexis från hans förskola =)
Ikväll kanske vi istället får besök av Mr Mikie. Han var inte helt emot att spendera en lördag framför Mello med oss. Men det kan mest vara maten och ölen som lockar ;-) Vi får se om han har några andra planer en lördag.
 
På dagens schema står det veckohandling och lite bus i snön. Tror grabbarna är lite sugna på en sväng tll backen =)
 
Trevlig lördag bloggisar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback