VAB!

Var inte många dagar sedan jag satt och pratade om hur få VABdagar vi hade under hösten. Tror det var en eller två. Men det är ju vabruari nu...och jag jinxade.
 
Är hemma med en sjuk Melle idag. Han kom upp på morgonen och klagade på att han hade ont i magen. Tog efter det inte så lång stund innan han kräktes.
I detta nu ligger han och sover i sin säng. Jag sitter här i soffan med min ömma hals. Har nu haft ont till och från i 2 månader. Vissa dagar är bra, andra inte. Så jag har fått en tid på vc idag. Under tiden får mannen komma hem och kolla till Melle.
 
Var inte så här som vi tänkt att fira in helgen. Imorgon åker mannen på Ålandskryss med sin polare. Jag och grabbarna skulle haft mys själva. Min fina Sofie skulle tittat förbi på kvällen för lite bubbel. Blir kanske en isloerad helg för mig och dom små. Men vi gör det bästa av det. Filmmys, dega, måla och leka, vi ska nog få tiden att gå ;-)
 
Nej nu ska jag sluta ögonen en stund...dom senaste nätterna ha varit lite oroliga hos grabbarna. Mycket drömmande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback