Välkommen tillbaka ljuset!

Häromkvällen när jag kom hem från jobbet möttes jag av denna vackra himmel!
 
Denna vecka tycker jag verkligen att ljuset har börjat att komma tillbaka. Det är inte lika mörkt när jag åker till jobbet och det är inte lika mörkt när jag går. Visst mest skillnad är det på morgonen, framförallt dagar då det är soligt. Och jag hoppas att med ljuset så ska energin även återvända!?
 
Redan mitten på veckan. Jisses veckans alla dagar försvinner så snabbt. Vi såg i helgen att varenda helg i feb är uppbokad med något. Bara en massa skoj, så snart har ju denna månad passerat =) Och det betyder ju att det snart är dags för Avicii =D Som jag ser fram emot den resan.
 
Idag är det igen vanlig dag heller. Min brorson fyller 15 år - moppe med andra ord ;-)
Är rätt kul när man tänker tillbaka, när jag var lika gammal som honom föddes han. Med andra ord så flyger tiden iväg. Och det är på både gott och ont!
 
Nu ska jag ta en dusch och sedan mysa ner mig i soffan. Ska verkligen njuta av dom sista timmarna av den här dagen. Den har varit så där jäkla perfekt!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback