Åh vilken härlig dag!

Vissa dagar blir man lite extra kär i. Denna onsdag är en sådan =D
 
Började med att jag dök upp på jobbet och kollegan väggivägg hade köpt en semla. Så började dagen 7.50 med att äta en semla ;-) Jag erkänner att jag har väldigt dålig karraktär!
 
Åkte iväg till gamla jobbet för att handla lite sås och ost till kvällens middag. Väl där dök Mr Mikie upp. Var så länge sen vi sist sågs så han kom med hem på middag. Så nu sitter vi här och dricker kaffe och tar igen förlorad tid =)
Även fast det är onsdag så har jag unnat mig ett glas vin. Ibland är man värd det, speciellt en kväll som denna ;-)
 
Haft en sådan härlig dag på jobbet med. Även om man har mindre lyckade stunder så spelade det igen roll idag. Är så glad för mitt jobb och alla som jobbar där! Den goda stämningen är helt FAB!
 
På tal om lycka så är jag idag helt överlycklig att ha självlockigt hår. Många gånger är det helt värdelöst när man har tunt och fint hår som jag. Men idag gick det att få till. Några hålnålar var allt som behövdes....
 
Nu ska jag ta och fira lite det roliga samtalet jag fick från Sofie nyss ;-D
God kväll på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback