Bad back madame!

Då är jag tillbaka efter några dagar frånvaro.
Ryggen har slagit till och blivit riktigt illa. Har knappt kunna böja eller ligga vettigt. Det har i sin tur lett till att nacken blivit stel vilket ger mig hemsk huvudvärk. Kroppen har allmänt varit i dåligt tillstånd.
 
Idag är jagpå jobbet och kör på. Får verkligen varva mellan att sitta och stå. Om jag enbart sitter domnar nästan svanken av och står jag för länge får jag ont pga att jag svankar.
Inser verkligen att jag måste stärka upp både magen och ryggen för att orka med att sitta still så mycet framför datorn. Är man sen tidigare van att ha ett jobb där man rör på sig blir det skillnad.
Jag får helt enkelt se till att göra plankan och gå raska promenader nu när snön kommit. I ärlighetens namn längtar jag efter det men lägger prio på fel saker. Det är med andra ord dags att ta sig i kragen =)
 
Om en tund blir det lunch i magen. Har haft telefonfritt hela förmiddagen för att låta huvudet vila. Men till eftermiddagen hoppar jag på linjen =)
 
Ha en trevlig tordag bloggisar =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback