Första dagen på 2014!

Vilken trevlig kväll vi hade igår! Den tar ut sin rätt idag då vi bara slappat och ätit pizza - iklädda myskläder ;-)
 
 
Kvällen hemma hos Fam Lööke var helt FAB! Vi åt god mat, spelade kort, skrattade och skålade in det nya året ihop. Maten och drickat var helt outstanding. Magen var långt in på förmiddagen idag fortfarande mätt och belåten.
Vi hade som nyårsmål att umgås lite mer, dricka lite mer, röka cigarr lite mer, spela lite mer, grilla lite mer. Ja som blivande grannar kommer det nog inte bli svårt...=)
Mitt egna mål är väl att ta hand om mig själv mer, både fysiskt och psykiskt. Hur jag kommer att göra det är ganska enkelt. Vardagsmotion, äta gott (betyder det som jag gillar), omge mig med dom som jag gillar och ta sunda beslut!
 
Dom bästa bilderna från igår hamnar i vårt egna privata album ;-) men dom andra ska ni få se. Kommer att lägga upp dom så fort jag gör ansträgningen att flytta dom från minneskortet till datorn ;-)
 
Önskar er alla ett underbart 2014! Starten hoppas jag blir/blev i lugnaste laget ;-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback