Fredag


Försöker att samla ork för att klara sista timmen innan det är helg! Just för tillfället ekar min to do lista tom. Har hunnit med allt papperarbete och fixat mina sista brev. Ska om 10 min logga på telefon...och innan dess kikar jag in här ;-)
 
Vet att jag varit lite dålig på att underhålla bloggen. Men den här veckan är som många andra fulla sysslor.
Mötet med mäklaren gick bra i tisdags. Fick en bra känsla och hoppas på att det inte ska bli några större problem att bli av med den =)
Om ca 2 v kommer dom och fotograferar och strax efter det hamnar den på nätet och i tidningar. Vill verkligen bara ha allt klart....och det kunde gärna skett igår =)
 
Nu ska jag köra sista rycket här innan jag tar helg. Ser fram emot helgen, för det verkar ju faktiskt som vi får lite snö och kyla =D
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Ska ni flytta?!?! Bi som renoverar typ hela tiden?!? hoppas allt är bra med dej annars, saknar dej som kollega, ringde 207:an för några veckor sedan, ingen lisa😢 men tror jag pratade med lööke?!?! Han fick mig iaf att le lite!!! Lidl kramar Elin från 200:an

Svar: Ja till våren bär det av till ett litet radhus....granne med just herr Lööke =)
Annars är det bara fint. Är skönt att uppleva en vardag utan en massa onödig stress. Hur är det själv??
Det enda jag saknar med det där jobbet är alla utbildningar. Dom kunde vi ha roligt på ;-)
Kram på dig Elin!
Lisa & Christian Rudqvist

2014-01-10 | 18:58:53
Johanna N säger:

länge sen jag kollade på din blogg.hoppas det är bra med er.riktigt snygga naglar som vanligt!
kramar

Svar: Vad kul att du tittar in ibland =)Med oss är det bara bra. Hur är det själv?
Kramar
Lisa & Christian Rudqvist

2014-01-10 | 20:04:35
Bloggadress: http://svartrandig.blogspot.com
Anonym säger:

Ja du de där utbildningarna är ju bäst😜 kul med radhus👍!! Med mej är det toppen faktiskt, skönt med helg, slippa jobbstressen några dagar!!! Kram

Svar: Ha en trevlig helg. Det är du värd =)KRAM
Lisa & Christian Rudqvist

2014-01-11 | 20:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback