Matsedel v 5

God morgon!
 
Förra veckan missade jag att lägga ut matsedeln men kanske var det bäst då vissa dagar inte alls blev som vi planerat ;-)
 
Men nu kommer den här veckans. Hoppas att ni hittar något som ni själva vill testa =)
 
 
Här hemma har vi en slowstart jag och Melle. Har en tid hos tandläkaren för den lilla herren under morgonen.
Lillebror och pappa for iväg som vanligt. Så jag har hunnit med att äta frukost och druckit kaffe i lugn och ro. Inte vanligt en vardag ;-)
 
Nu ska jag vi snart klä på oss och åka iväg. Ville bara kika in och önska er en fin tisdag!
 
 
 

Kommentarer
Johanna N säger:

ååh vad gott det lät!

2014-02-10 | 14:40:43
Bloggadress: http://svartrandig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback