Nytt till våren

Bilder från Lindex.
 
Kikade in på Lindex hemsida. Dom har fått in så mycket snyggt till våren. Även om vädret ska gå mer åt vinter än vår just nu så längtar jag efter tunna jackor och sandaler =)
 
Jeansen är en nyhet som inte kommit in i butik än. Men när dom gör det så kommer jag att hänga på låset.
Modellen är slim boyfriend. Har många gånger tänkt att köpa just boyfriendmodell men jag passar inte i det. Det blir lite för "baggy" på mig. Nu kanske jag äntligen kan slå till ;-) Och färgen är ju helrätt!
 
T-shirts kan man aldrig ha för många av. Och denna från märket Holly & whyte som finns hos Lindex är riktigt snygg. Älskar den detaljen med orange dragkedja. Passar mycket bra ihop med jeansen och en snygg kavaj!
 
Halsbandet är kanske pricken över i:et. Är en sådant som passar lika bra till fest som en enkel outfit. Har man ett stort maffigt halsband behöver man inget mer. That`s it!
 
Är bara att hålla utkik efter alla snygga vårnyheter som börjar att dyka upp i butikerna nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback