Perfect match!

 
Fick tag i dom sista jeansen i min storlek idag. I stan var dom slut men i lilla butiken i vårt centrum fanns det ett par kvar =D
 
Var en chansning som jag tog eftersom vanliga boyfriend modeller bara ser pösiga och förstora ut på mig. Men dessa är en slim och satt så där avslappnat!  Gissa om jag inviger dom till jobbet imorgon ;D Dom kommer att passa perfekt då det är AW efter jobbet.
 
Fick inte bara med mig byxorna hem. Även halsbandet och t-shirten från tidigare inlägg åkte ner i påsen. Såg några godbitar på rean men jag hade inte tiden att ta mig en närmare titt. Får bli någon annan dag. Nu är det ju yttligare rabatt på rean =)
 
 
Nu ska jag njuta lite extra av den här fantastiska dagen. Tänk att en bra dag på jobbet och ett par byxor kan göra det =)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Johanna N säger:

riktigt snygga jeans!

2014-02-10 | 14:43:34
Bloggadress: http://svartrandig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback