Varje vecka!

Förra veckan började en av mina kollegor att dela ut kort till oss anställda. Små gulliga rader som piggar upp!
 
Igår var det dags för att lämna tillbaka det gamla och ta ett nytt. Mitt blev detta:
 
 
Är verkligen så uppiggande att se varje gång man tittar på skärmen =) Dom dagar då det känns lite extra segt är det alltid bra att slänga ett öga på kortet!
 
 
Den här veckan har bjudit på allt från migränanfall till toppenbetyg från kunderna. Visst har det varit stunder då jag kännt mig nere på botten men köpet av mina nya jeans vände det snabbt till det bättre =)
På tal om dessa jeans är jag helt kär i dom. Länge sen jag kände en sådan känsla över ett par byxor. Men här snackar vi verkligen matriell kärlek ;-)
 
Just nu pågår det sista fixet av lägenheten inför fotograferingen på måndag. Har en hel del saker som ska fixas innan dess. Såg erbjudande om billiga orkider. Dom som vi har just nu är inte i blom. Ser ju lite snyggare ut att ha blommande pinnar än tomma ;-)
 
Hoppas ni har en skön start på lördagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback