60+ varning!?

Hej på er i värmen!
 
Någon mer som svettas bort?? Vi åt precis middag ute på altanen och jag blev genomsvett och matlusten ät puts väck när det är så här varmt. Men man måste ju äta...
 
För några dagar sedan organiserade vi vårt förråd. Blev två vändor till tippen efter det. Helt otroligt med tanke på att vi rensade INNAN vi flyttade!
Hittade i allafall mina gåstavar som jag köpte för några år sedan. Använde dom ett tag men sen föll dom i glömska. Men igår gav jag mig ut på en tur. Hade först tänkt en kort runda då det var varmt men det slutade med en runda på strax över 5 km =D
Kunde inte sluta att gå då dete är så skönt. Tycker man lättare håller ett högre tempo när man har stavar än när man bara går. Och sen är det skönt att känna att man rör på hela kroppen!
 
 
Idag blir det ingen runda. Är för varmt för att ge sig ut idag. Kanske en dålig ursäkt enligt många men sådana här dagar får man ge sig ut tidigt på morgonen eller sent på kvällen. Kväll går bort för min del idag. Blir mys med familjen istället =) Men det finns ju en morgondag...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback