Vilken start!!

Kunde semestern börja på ett bättre sätt. Tror inte det =D
 
Fredagen och sista arbetsdagen innan semesten började med värme och sol. Under helgen ökade bara tempen och till söndagen då vi hade kalas för Mille svettades vi bort ;-)
 
Vissa delar av den här semestern har dock inte börjat lika bra. Nästintill en hjärtattack då både make och vän råkade lite illa ut. Nu var bara en av dom på sjukhus när kanske båda skulle behövt det....Men som ur är har båda repat sig ganska väl och nu kan vi skratta lite åt det =)
 
 
Gårdagen spenderade jag i en solstol. När det blev för hett svalkade jag av mig i poolen med grabbarna ;-)
Men innan det hade jag en förmiddagstid hos bästa tjejen i stan. Hon snyggade til mina fransar inför semestern. Så nu kan vi lugnt och tryggt flyga iväg ;-) Fåfäng, jag, nej...!
 
Igår blev även håret klippt och inte bara på mig utan hela familjen. Bästa Maria kom över med lilla Leonora på seneftermiddagen och nu är det bara slingor som ska i. Det fixar min sötnos Sofie idag och det kan nog sluta hursomhelst ;-) Speciellt med tanke på att det kommer ske när en flaska bubbel är inblandat!
 
Men nu ska det sista fixas inför resan. Ikväll åker resväskan fram och sedan ska det planeras noggrant vad som ska med ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback