6 juni - 10 år!

Igår var det nationaldag men för mig är den 6 juni förlovningsdag :-) Och i år var det 10 år sedan vi bytte ringar jag och min kära ♥
 
 
Vi slog på stort och åt 3 rätters på Riva. Inte nog med att det var god mat, vi drack goda drinkar med ;-) Men är det fest så är det!
Avslutade kvällen helt spontant med bio. Vi valde att se senaste X - men och jag får säga att den var sevärd. Och sommaren kommer bjuda på en hel del biobesök. Var en hel del roliga filmer om kommer under sommaren.
 
Barnen hade vi lömnat hos farmor och Göran tidigare under dagen. Var kalas för Göran och barnen sov kvar och badade typ hundra gånger i deras pool =)
 
Känner mig ganska nöjd med denna ledighet. Den började med sommarfest på jobbet. Regnet öste ner under dagen men lagom till kvällen sprack det upp och blev en lyckad kväll. Allt jag kan säga är vilka underbara kollegor jag har!
Idag har vi ätit brunch med Mr Mikie. Hälsat på familjens nya medlem Einar - en rottweiler. Han är precis lika underbar som vår Shanghai och jag är helt övertygad att han återfötts i Einar!
 
I detta nu håller grabbarna på att bygga altantak. Äntligen är vi igång och målet är att var klara till midsommar. Då ska i allafall tak och golv vara på plats. Om sen glasdörrarna kommit på plats återstår att se...
 
Ska nu tag tag i middagen. Barnen är ute och leker och jag njuter av det underbara liv som just nu råder... =)
Trevlig helg och kväll på er bloggisar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback