En liten VAB!

Varit hemma med Milton idag. Efter en natt med dålig sömn och hosta tog vi en dag ledigt. Men imorgon är det vardag igen.
Han är redan sitt gamla jag men imorse var han helt ur form. Så imorgon är det vardag med jobb och dagis igen =) Och i ärlighetens namn har jag längtat efter mitt jobb. Är inne i ett sådant härligt flyt just nu!!
 
Det gråa trista vädret har inte direkt fått mig pigg under eftermiddagen. Är både frusen och trött. Så det får bli ett värmande bad och tända MASSOR med ljus. Är ganska så bra med gråa vårdagar ibland, annars skulle man ju inte få tända ljus ;-)
 
Måste även tipsa om min nya favorit:
 
 
Jag använder den i kaffet. Smakar så ljuvligt. Det bästa är att det inte blir sött. Utan bara med en liten nätt smak av vanilj.
Ikväll är det jag som tar mig en kopp och avnjuter den ihop med min kära!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback