OH MY!!

GRATTIS!!!
Vill ge mig själv en stor klapp på axeln. Det där gjorde jag riktigt bra.
 
Årets första runda är nu avklarad, Har länge velat ge mig ut och nu fanns det inga ursäkter längre. Ingen snö, is, mörker, influensa eller öroninflamation ;-D
 
Det gick lätt i början men det är väl självklart. Man har ju knappast tagit ut sig ;-) Men sen började pulsen att klättra och i samband med det gick tempot ner. 
Får säga att det inte är en tid att vara stolt över. Men faktum är att första rundorna förra våren inte var så mycket bättre. När jag var som bäst sprang jag rundan på 17 min.
 
Det som kändes bäst var att jag sprang hela rundan. Inte ens när varje muskel i hela kroppen skrek efter vila slutade jag att springa. Tempot var långt ifrån bra men envis som jag är gav jag inte upp! Och det är jag stolt över.
 
Hoppas att kroppen orkar en tur imorgon med. Har en känsla av att den här löpturen kommer kännas imorgon =) Men jag har längtat efter att ge mig ut och släppa allt som snurrar omkring en i några minuter. Att sedan få komma hem och duscha för att sedan varva ner i soffan är en underbar känsla. Det är målet jag har framför mig vid varje tur =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback