Sneakpeak - kök

 
Mitt nya kök som jag är så nöjd över =D Maken har verkligen gjort ett bra jobb!
 
Har haft flera olika kök genom åren och det här har några favoriter. Bänksikvan i valnöt är jag helt förälskad i. 
Denna vägg ovanför spisen är också en favorit. Mycket öppen yta men två mindre hyllor kommer att komma upp.
 
Ikväll har vi besällt matgrupp och ett skrivbord med hylla till sovrummet. Det blev så billigt med frakten att vi inte kunde stå emot ;-) 
Just nu valde vi att inte lägga en förmögenhet på ny matgrupp till köket då vi kommer satsa på en ny till vardagsrummet med tiden. Det har hängt med i ganska många år nu och börjar bli lite slitet. 
 
Nu hoppas vi att det inte tar för lång tid innan det blir levererat...
Kliar i mina inredningsfingrar ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback