Städning

God förmiddag!
Nu har vi städat i lägenheten, bara vanlig veckostädning tyvärr. Vårstädningen får komma snart, jag lovar!
Sen har vi även gjort rent ballkongen, jippi! Äntligen kan man sitta ute i vårsolen och njuta med en kopp kaffe. Även skönt att kunna ställa ut Melvin i vagnen när han sover. Blir lite svalare och skönare för honom, han blir ju så lätt varm.
Så nu när vi är klara ska vi ta och ge oss ut på en promenad i det sköna vädret. Sen väntar en eftermiddag och kväll med fika. Först kommer faster Camilla och Jocke hit och sen senare vid fem kommer mina föräldrar och ena syster hit. Tycker det ska bli sååå trevligt, alltid skoj med besök.

Nej nu ska jag bara hänga upp tvätten och sen ska vi ut och gå.
Ha en skön fortsättning på dagen så skriver jag mer sen.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback