Nitar

God kväll!
Har precis fikat med en kopp kaffe och beroendeframkallande kakor som jag fick av mamma idag. Jag lovar att det inte går att ta en. Utan jag åt nog närmare 6 st, jag kan inte behärska mig!
Tänkte i allafall visa vad för smått och gott som fick följa med mig hem idag. Blev lite smycken och hårspännen på H&M och ett par leggings från MQ. Tyvärr var dom som jag ville ha slut =( Så det fick blir ett par med små silver nitar på. Och dom var snygga dom också.


Snygga detaljer gillar jag...

Känner att jag kommer att använda mycket sådana i höst. Har kommit massor med snygga i butikerna. I skinn, jeans, lack, läder, med knappar och andra roliga mönster och saker på. Lite roligare än att alltid ha jeans på sig. Och skönt innan det hunnit att bli så kallt ute.

 
Ett matchande smyckesset och lite nya söta spännen till håret blev det också =)


Tack världens sötaste mamma för en härlig dag <3

Nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen och mysa med världens mysigaste man!
God natt och dröm sött kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback