Arga lappen...

Har spenderat 30 min nu ungefär dubbelvikt med tårar rinnandes nerför kinderna och magont.
Christian visade mig den mest underbara lilla sida på nätet, Arga lappen. Det är en sida där man kan lägga upp olika sorters lappar som man hittar i trapphuset, på stan, tvättstugor mm. Har aldrig hört talas om den här sidan men jag kommer att bli en trogen besökare, tro mig =)
Underbart att det finns så mycket härliga människor därute och skriver alla dessa lappar och sätter upp.

Lägger upp några utav dom lappar som gjorde att jag höll på att kissa ner mig i soffan. Hoppas att ni besöker den här sidan och får er ett gott skratt. Lägger upp sidan bland länkar.

//Glammomamma

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback