Får nog lägga av med kaffe

Usch är verkligen bubblig i magen nu. Kanske är lite för utlämnande!? =)
Får nog dra ner till 1 kopp kaffe eller latte om dagen. Känner att min mage blivit lite känsligare för det den senate tiden. Är inte beroende av det så det är inga större problem för mig att lägga av eller dra ner. Är mer en socialdryck för mig, fast ibland kan även jag bli riktigt sugen på en kopp.

Idag har jag inhandlat 2 stycken nya väskor. Hittade en riktigt härlig till sommaren och en lite mer vardaglig att ha snett över axeln. Lovar att lägga upp bilder senare ikväll.

//Glammomamma

Kommentarer
Kristin säger:

Attans, stackars fisk ;)

Men den kanske får skylla sig själv lite med, ingen tvingar ju den att äta ihäl sig :P

2009-01-27 | 22:03:58
Bloggadress: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback