Me love...REA!!

Finns det något mer underbart ord än REA!?!?!? Ja det kanske det finns men ni måste ju hålla med om att det platsar bland topp 5 orden.

Eftersom det råder lite av ett kaos här hemma pga renovering av vår hall så vill jag helst inte vara hemma. Känns inte som om det händer så mycket, fast det vet jag ju att det gör. Är ju detta förbannade förarbete som tar så lång tid men snart mina vänner så ska det börjas att måla. Är först då som det kommer att kännas som om vi kommer någonstans. Är äntligen nerförsbacke i denna bergochdalbana som det är att renovera.
Det roligaste kommer nog att bli när vi får sätta upp vår väggtext som vi beställt och när vårat lilla akvarium får sina första hyresgäster. Tror att det kommer att bli riktigt coolt.

Så idag har vi varit en sväng på tippen igen och slängt lite skräp. Börjar att kännas som mitt andra hem =)
Efter det bar det av till Byggmax....JIPPI! Köpte lite skit där. Hem och handla lite gott tills ikväll för att sedan lägga mig i soffan och ta det lugnt.

Medans jag låg där började jag känna mig lite trött i kroppen, som om man ska bli sjuk ungefär. Tyvärr så fanns det ju inte så mycket att se på TV så lite lätt utråkad blev jag men som tur är så ringde min mamma och frågade om jag skulle med till Unnerstad Gård.

- ABSOLUT!!!

Ingen tvekan om saken, kan ju va så att man fyndar lite julsaker nu.
Tänk vilken tur man har när det sedan visar sig att dom hade 50 % på alla julsaker. Är nu som man kan hitta en del godbitar till nästa år.
Tänkte att jag även kunde hitta något fint till hallen nu när den snart är klar. Tyvärr blev det bara en stor krok till en av mina ljuslyktor som vi ska hänga på väggen.
Det som jag blev mest nöjd med var den fina adventskalendern från SIA som Pyrets ska ha nästa år. Tänk så mycket skoj jag ska fylla den med nästa jul...

Lägger upp lite fina bilder att skåda
Puss//Glammomamma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback