En tripp till affären

Pizzan står i ugnen och vi är redo för en härlig kväll. Nu är det bara Mike som saknas =)
Jag och Melle tog en liten promenad till jobbet förut. Efter han vaknade myste vi alla 3 lite i soffan och sedan tog jag och lillkillen och gick. Skönt att komma ut och röra lite på sig.
Eftersom jag bor så nära jobbet så tog vi en liten omväg dit. Fast det blåste lite för mycket för att vara riktigt skönt ute. För tempraturen var det ju inget fel på, riktigt behagligt faktiskt.
Väl på jobbett så handlade vi lite blöjor och annat skoj. Pratade lite skit med några arbetskamrater. Alltid skoj och höra hur det är men det var ungefär som när jag lämnade det. Bara lite värre...så om jag längtar tillbaka?? Svaret på den frågan är nog nej men jag är glad att jag har ett jobb. Det vet jag och det är bara att bita ihop den dagen jag väl går tillbaka!


Gullkillen och jag hade hur skoj somhelst på vår lilla promenad. Han tycker alltid det är skoj att gå och handla, finns ju så mycket att se på =)


Idag hade jag på mig min snygga tröja från USA. Det är det nya RL märket och det är snyggare än vanliga ponnymärket. Eller vad säger ni??

Nu börjar pizzan bli klar och min mage kurrar lite. Så det blir lite extra mys med cola också, det är faktiskt helg ;)
Se till att lägga upp fötterna i soffan och fira att det äntligen är helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback