Lunchdags!

God förmiddag på er!
Idag blev en tidig morgon här hemma, vi var uppe redan vid 7. Eftersom Melle somnade redan vid 21 igår så tyckte väl han att han var utvilad!? =)
Så nu har vi varit på K-Rauta och handlat lite gips så vi kan fortsätta att fixa lite saker här hemma. Såjobb som är så tråkigt att göra. Tänkte även ta och packa lite saker som ska ner i källaren. Lär nog bli en hel del eftersom det ska se så cleant ut inför fotografering och visning. Blä så trist säger jag bara!
Nu ska jag jag fixa lite lunch till lillkillen, han börjar bli hungrig nu. Tror han ska få smaka på biff stroganoff idag. Se om det blir samma hit som pasta med kyckling.
Får skriva lite mer senare för nu börjar Melvin att protestera här i sin gåstol. Som funkar mycket bra by the way...
Ha en underbar lördag mina vänner!


Kommentarer
Linda H - Hår & Make-up artist säger:

Tack =) men boka en lektion du, så kan du få lite tips!

2009-07-25 | 12:25:49
Bloggadress: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback