Doptårta åt Melvin!

Sitter här och väntar på att Melvin ska vakna från sin förmiddagslur. Han har snart sovit i 2 timmar och hans lunch har då blivit lite förskjuten. Han brukar alltid äta mat runt 12 men idag väljer han att sova.
Skulle vara bra om han vaknade och åt lite snart, för vi ska nämligen iväg och beställa tårtorna till dopet. Tänker gå på ett säkert kort och beställa tårtor från ett ställe där jag vet att dom är bra. Men jag har inte bestämt vilka sorters tårtor jag ska välja. En sak är dock säkert, det blir ingen prinsesstårta =) Den äter man alltför ofta.

Nej nu börjar lillkillen och vakna till. Bäst att jag värmer på maten så den hinner att svalna lite innan han ska äta. Och sen bär det av till staden igen.
Hoppas att ni har en härlig torsdag, dagen innan helgen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback