Tidig start på veckan!

God morgon!
Har redan varit vaken sen 7.45. Då valde Melvin att han hade sovit klart och var redo och gå upp. Vet inte vart den långa morgonsömnen tagit vägen? För bara 2 veckor sedan sov han till 9-10 på morgonen men inte nu längre. Så det blir att gå upp och "leka" lite och titta på nyhetsmorgon.
Så efter lite gnäll så har han nu somnat in här brevid mig. Men jag vet att om ca 30 min så kommer han att vakna och vara lika pigg igen.
Blir att vila lite i eftermiddag innan älsklingen kommer hem. Hoppas att Melle är lite trött då med =) Vi ska ju till BVC och på babysång idag. Var en månad sen vi var och vägde och mätte oss, tiden går fort. Ska även passa på att fråga om det är tänder på g som vi misstänker.


Melvin i sin nya sele, han gillade den..tur =)
Den nya ryggplattan gör det mycket lättare att bära på barnet. Man blir inte lika snabbt trött i rygg och axlar. Sen var den bättre både för oss och Melle eftersom materialet andas, så vi blir inte varma.

Nej nu ska jag passa på att äta lite frukost =)
Ha en fab start på denna nya vecka, veckan innan midsommar! Snart är ju juni också över....AAHHH så fort det går.
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback