Ladies night!

Nu ska jag snart åka och hämta Pia och sedan ska vi åka hem till Malin. Där blir det fika och massor med girltalk =)
Pia är hemma några dagar den här veckan, så då ska vi passa på att träffas. Vi har ju lite att ta igen sen sist...Och självklart kommer ju Melle att följa med mig. Tjejerna vill ju också träffa honom, var ju ett tag sen sist. Och vi hinner ju inte träffas så ofta.

Under eftermiddagen nu har vi träffat Mevins kusiner. Jakob och Emma var hemma hos mina föräldrar idag. Så vi åkte hit och lekte lite ute med dom. Gäller att passa på när solen skiner, imorgon kommer det ju att bli regn igen.
Melvin sov så skönt ute i sin vagn och jag och mamma satt i solen och hade det gott. Emma och Jakob verkade ha kul i den lilla lekparken!
Nej dags att dra ner till Ikano och fixa några saker innan jag ska hämta Pia.
Ha en fab kväll i solen, så får jag lägga upp lite bilder när vi kommer hem ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback