Premiär

Idag är första morgonen själva för mig och Melvin. Pappa började ju att jobba idag efter 3 veckors ledighet. Vad fort tiden har gått, kan inte fatta att Melvin bllir 3 veckor inatt. Tycker ju att det är nyss som vi kom hem från BB med honom, gäller att ta vara på tiden känner jag.

Natten har gått så bra, Melvin sover i sin egen säng i sitt rum. Han somnade vid strax efter 21 igår och sov till halv 1 inatt, då var han hungrig. Sen somnade han så sött till kl halv 4 då ville han ha mat igen och sen vaknade han till vid 5. Då var pappa snäll och hämtade honom och la Melvin brevid sig. Han somnade som en stock och ville inte ha mat förän pappa gick vid strax före 7. Underbart att nu sitta här med ögonstenen brevid mig i sin babysitter, han är så snäll och go.

Idag ska vi till BVC igen, har tid kl 13. Blir att äta innan vi går dit och när vi är klara där så blir det en lång promenad.
Ikväll kommer även en mäklare hit och värderar vår lägenhet, kan vara bra att veta ungefär vad den kan tänkas vara värd. Känner att vi behöver ha lite koll på det.

Nu ska jag äta lite frukost men skriver senare idag.
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback