Sov så sött!

Nu ligger vi i sängen och ser på yttligare en klassiker på tvn, Bad boys. Melvin ligger inne i sin säng inatt, han är nämligen så mycket bättre att han klarar det. Han har knappt ingen feber längre så vi tyckte att det var onödigt att ha honom inne hos oss. Han sover ju så mycket bättre i sin egen säng.
Jag hoppas verkligen att febern försvunnit imorgon eller att det bara är "skitfeber" kvar. Det är kalas för min syster, så jag vill inte att han ska vara dålig när vi är borta. Inget kul att vara borta när han är ledsen, blir bara jobbigt för honom och oss. Jag håller tummarna!!

Ville bara önska alla en godnatt, dröm söta små drömmar. Lovar att vi kommer sova som två små grisar här, Hoppas att Melle sover bra också!?
Sov gott alla sötisar.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback