Morgon hos Fam Rudqvist.

Vi har haft en mysmorgon jag och Melvin, mycket härligt. Han har sovit lite mer oroligt inatt även om det inte varit så som det brukar. Tror han drömt en del och vaknat upp och varit lite ledsen. Tyvärr finns det inget man kan göra åt sådana saker.
Nu har både jag och Melle ätit frukost. Men jag måste erkänna att Melles gröt får mig att må väldight illa. Är doften från den som får min frukost att åka lite hiss. Märker mer och mer hur känslig jag blivit mot dofter. Var inte så här illa när jag väntade Melvin. Jobbigt men jag får väl börja äta mina åksjuketabletter igen =)
Nu på schemat står lite plock av tvätt, dammsugning, tvätta en maskin med tvätt,  tömma diskmaskinen och allmänn städning och plockning av saker. Någonstans mitt i allt detta så kommer det bli sövning av lillkillen med. Han sover alltid en liten stund på förmiddagen =)
Så här ser starten på vår dag ut. Nödvändiga saker som måste göras =) Hoppas att ni får det lite godare, kanske lite slapp i soffan eller sängen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback