Friday night

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan blir det sängen med  Ice age 3. Känner att jag behöver krypa ner och slappna av. Har varit en natt med lite sömn och det börjar att märkas nu.
Så för att ladda inför en liknande natt, blir det sängen tidigt. Börjar även känna en brännande känsla i halsen igen. Så en kopp te i sängen blir det allt. Hjälpte ju tidigare i veckan och jag hoppas att det gör det nu med!? Annars är ju risken att man åker på samma som Melle och då blir det inte kul.
Vill inte ligga och vara sjuk när man har en liten att ta hand om. Och risken är kanske att man smittar honom igen. Nej, det hoppas vi verkligen inte.

Godnatt från mig!



Kommentarer
sofie säger:

usch, hoppas ni slipper bli sjuka och att melle snart blir bra igen. krya på er!

2009-09-05 | 07:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback