Trötta gullungar!

Buddah somnade strax efter kl 18 i min famn. Han var helt slut efter en dag med lite sömn. Det är den andra tanden i överkäken som spökar. Kunde nästan trycka fram den idag men tror att den kommer komma upp imorgon.
Blev ingen välling för honom, det hanns inte med =) Får bli att ge honom när han vaknar. Jag hoppas bara inte att det vänder och han tror att välling på natten är ok igen. Vi har inte haft något gnäll om det sedan vi valde att sluta. Och nätterna har blivit så bra sen dess.

Melle har haft lite skitfeber idag. Han är lite snorig också, tror han fått det jag hade i helgen. Hoppas att han har samma tur som jag och slipper att bli sjuk. Än visar han inte något på att så skulle vara på gång. Om man känner på pannan nu så känns han som vanligt. Och så håller han igång i 110 med, så jag räknar med att han är sitt vanliga jag imorgon!
Vi tittar just nu på Disneykanalen och myser lite. Vi byter även blöja och får på oss pyjamasen men det går inte så fort. Men vem har bråttom ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback