B-day paket



Fick hem ett stort svart paket i posten igår. Innehållet var mycket glädjande, saker till Melle =) Framförallt tårtdekorationen tills på lördag, då vi har hans stora 1 års kalas =D
Var även en Fyll-i-bok. Där man fyller i varje födelsedags från 1-18 år, lite roligt. Tycker det är skoj med sådana saker som kan tas fram efter många år och minnas tillbaka.
Här fick man fylla i för varje födelsedag, vad som var speciellt just nu. Som sånger man tycker om, älsklingsbok, älsklingsdjur, ord man kan säga, vilka kompisar man har och mycket mer.
Var även en plats för att sätta in kort och en ruta där man kan måla ett konstverk. Ska Melle få göra på lördag hade jag tänkt =) Än så länge har han inte varit mycket för att försöka sig på att rita. Men någon gång ska han väl hitta intresset!!??


Boken som kommer fyllas i varje år =)


Roliga och lite annorlunda tårtdekorationer.

Snart blir det en sväng ner till stan. Ska köpa lite böcker på bokrean tänkte jag. Framförallt till Melvin. Sen blir det nog en lunch och en sväng till Kinabutiken. Måste köpa lite soya och andra godheter. Vi hade tänkt och ge oss på någon dag och göra egen sushi. Dumt jag vet men skoj att testa ;-)
Först ska bara lillprinsen vakna från sin förmiddagsnap. Fattar inte att han blivit så duktig på att somna varje dag ungefär vid samma tid. Men nu har det varit så ungefär sen vi flyttade in. Eftermiddagarna är lite sisådär, inte jämt han sover. Och om han gör det är det korta powenaps ibland och många timmar ibland. Bara han får sova på förmiddagarna är jag nöjd!

Torsdag idag = snart helg igen =D

 


Kommentarer
sofie säger:

gud vad gott med shushi! tyvärr äter ju inte karln min det! love

2010-02-25 | 12:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback