Barnkläder & inredning

Nu är vi hemkommna efter en trevlig dag i Norrrköping. Vi åkte för att undersöka hur nya/gamla köpcentret Hageby var. Har hört att det ska vara stort och fyllt med roliga butiker. En sak är säker och det är att det är fint men om det var så mycket butiker vet jag inte. Tycker det finns ungefär lika många ute på Ikano men det ligger mycket tätare än vad dom gjorde här.
Hittade ändå en massa fina saker. Vissa köpte jag, andra inte. Blev mest saker till barnen, är dom som det är roligast att handla till =) Men fyra st ljuslyktor till matsalsbordet fick följa med hem. Ska nu bara ge mig på jakt efter en rosa duk. Ska bli härligt sommrigt på bordet nu. Kanske en ny fin blomma med, vi får se. Har en plan i huvudet hur jag vill att det ska se ut!


För 177 kr fick jag 4 bodies och en tröja till barnen. Men allt utom en bodie var till Mille, han ska ju inte behöva ärva allt från brorsan ;-)

 
Melle fick ett set att ha i sommar av mormor, tack mamma! Och sen fick han en fin väska att ha till dagis. Kunde inte motstå att köpa den =D


Till mig blev det ljuslyktor. Köpte två höga och två korta.

Blir snart att ge sig ut en sväng. Melle ska få gunga lite och sen hoppas jag att han ska somna skönt i vagnen. Det har bara blivit en kortisnap för honom idag. 50 min är för lite för honom att sova. Melle behöver minst 1.30 min om dagen för att inte bli trött och gnällig på kvällen.

Puss & Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback