Små/stora underverk

Eftersom dagen bjudit på det mest härliga väder har vi inte spenderat många stunder inne. Grabbarna har inte haft mycket val än att vara ute. Men även resten av familjen har passat på att vara ute. Jag har lapat lite sol samtidigt som jag gungat och lekt med Melle. Han har utforskat hela tomten nu. Hans små ben har gått som trumpinnar när han inte gungat =D Ni anar inte hur söt han är där han går runt och "pratar" och pekar på saker.
Även Mille har fått sova ute i vagnen. Tror han tyckte det var skönt att ligga ute i friska luften. Självklart har han legat väl nerpackad och i skydd från getingar och flugor.


När inte Mille sov satt han inne i sin babysitter och hade det skönt.


Världens sötaste kille fick leka lite i Mikies bil. Det var nog en av dagens höjdpunkter för honom.

Den här dagen har verkligen varit så mysig. Även om det varit lite kaotiskt med mycket folk och ett stort bygge på g. Att få se framförallt Melle leka och vara så glad har värmt mitt hjärta. Han trivs verkligen ute och det gör att vi längtar ännu mer till tomten är klar. Fast just nu nöjer jag mig med en altan att kunna busa med honom på.


Gud vad jag älskar dig gubben!

 
Mina sötnosar som gör att varje dag har guldkant!

Jag är så glad att jag har sådana underbara killar i mitt liv. Dom ger mig så mycket kärlek och kraft. Melvin och Milton, ni är verkligen det bästa jag gjort ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback