Klara


Det färdiga resultatet. Under listen står Miltons korg/vagga/säng. Den har Christian legat i när han var bebis =)

Nu har ännu lite mer kort fått komma upp. Älskar att ha minnen omkring mig. Små ögonblick ur livet som ger värme i vardagen.


Kommer köpa bättre ramar och sätta in korten i. Men Ribba på IKEA var slut i vitt =(

Nu är det bara korten över sängen som ska upp, sen måste jag nog säga att jag inte kommer göra så mycket mer i sovrummet. Kanske herrbetjänter till varje sida av sängen, vi får se. Är rädd att det kommer bli lite för mycket. Men för ett tag är jag nöjd =)


Kommentarer
Angelica säger:

Gud vad fint det blev! Och den där korgen såg ju ut att vara hur mysig som helst! Kul med arv med sånt. Kanske Mille & Melles barn får sova i den om några år? ;)

KRAMAR

2010-05-18 | 11:27:58
Bloggadress: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback