Sparka boll


Det har sprakats boll i hela huset under morgonen =)

Sol och klarblå himmel som möter oss idag. Är så här alla dagar ska börja, vilket glatt humör vi alla skulle vara på då =D

Jag och Melle har ätit frukost och lekte här på morgonen. Var en kille som guggade sig mycket i ögonen nyss när huvudet landade på kudden. Tror inte att det är pollen även om han kliar sig i näsan och lite snor rinner!? Är tröttheten som sakta kom smygande och sedan slog till med dunder & brak =) Hoppas att han sover ett tag nu, så han vaknar pigg.
På tal om pollen så har jag oroat mig lite för att han kännt av det den senaste veckan. Han kliar sig massor i näsan men ingen snorighet har visat sig. Skulle inte vara konstigt om det varit det han kännt av. För jag känner av björken och den har exploderat dom senaste dagarna.
Tyvärr får jag nog säga så är det nog en liten förkylning han åkt på. Kommer från Myran i måndags, svårt att undvika att dom blir när dom är där och leker. Hoppas bara på att det är lite snor och inte utvecklas till en stor förkylning.


Kanske är ett framtida proffs som går här hemma och sparkar boll!?

Efter att ha spelat lite fotboll blev det att sätta sig och leka lite med leksakerna. Har en liten hörna vid soffan med leksaker. Där brukar Melle sitta och leka. Ibland vill han inte vara på rummet utan sitta i närheten där jag och Christian är.


Efter en stund var det inte kul att leka med mamma utan leka själv. Melle visar tydligt om han vill att man ska sluta med något. Och när han puttade bort mig fick han sitta själv och leka. Men det var mysigt att leka ihop innan =)

Jag ska fixa till mig nu och sedan plocka lite här hemma. När Melle vaknar blir det att gå ut och leka lite i lekparken innan lunchen. Sen blir det att åka och handla och hämta pappa på jobbet. Hoppas även att mina glasögon kommer idag. Är nyfiken på om dom kommer att passa ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback