Work work work, kommer ni ihåg reklamlåten?!

Stod och höll på att baka mina bullar när telefonen ringde. Henke från jobbet undrade om jag kunde ta hans stägning. Självklart kan jag det, ställer alltid upp om jag kan. Och idag hade vi inget sim heller, så det gick ju bra. Bara att vänta på att älsklingen ska sluta jobbet. När han kommer hem blir det en uppdatering och sedan åker jag iväg.
Det som är jobbigast med att jobba kväll är bara att jag inte får pussa barnen godnatt. Jag vet att när jag kommer hem strax efter 20.30 ligger dom och sover så gott. Men vi tar igen det imorgon istället!

Nu blir det att byta blöja på Buddah och sedan ska jag återgå till mina bullar som just nu håller på att jäsa. En kopp kaffe och nybakad bulle blir det när jag kommer hem ikväll ;-)
Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback