Yesterday

Tror ni alla börjar lära er att bloggen kommer lite i andra hand nu när dagarna fylls av både jobb och barn =) Men jag försöker att hitta små stunder i vardagen att sätta mig ner men igår var jag sjukligt trött nät vi kom hem. Blev matlagning och sedan nattning av barnen innan jag somnade i soffan. Det roliga var att jag höll på att dricka kaffe samtidigt. Så jag blir nog inte mycket piggare av det ;-)

Dagen spenderades i regnet på stan. Behövde köpa lite saker men passade på att hämta Up&go boxen till Buddah. Gratis är gott =D
Hittade även min kofta som jag gått och suktat efter länge. Invigde den idag och den är lika snygg till byxor som till kjol. Lite lusekofta känsla över den. Så nu har jag ÄNNU en kofta till min växande samling ;-)
Efter stan tog vi en mysig fika hemma hos mina föräldrar. Mamma hade bakat på förmiddagen, god rulltårta. Är härligt att sitta inne med en varm kopp kaffe när regnet vräkte ner som det gjorde igår.
Så trotts väder och vind hade vi en riktigt bra lördag. Synd bara att min man jobbade, annars hade den varit helt perfekt! Men nästa helg, då är vi alla ledig tillsammans =D
_____________________________________________________

Båda barnen sover snart här hemma. Mille knoppade in för en liten stund sedan och Mille sitter i sin säck och är riktigt nära att somna. Natten har varit rolig, Melle valde att vara vaken 1,5 timmar mitt i natten. Inte vanligt att det är han som håller oss vakna ;-)
Jag ska snart lägga mig i soffan och läsa min bok jag köpte igår. Gick och klämde lite på den när jag var på stan. Men just då var jag snål och tyckte 250 kr var lite mycket. Men när jag svängde ner en snabbis till Maxi fanns den för 200 kr =D På alla ställen var det just där den var billig.

Nej nu kallar soffan, lugnet och lite snuss på min älskade man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback