Underbart från början till slut

Gårdagen var mer än härlig. Vi spenderade den ute i solen, med nära och kära.
Började med att bada lite i Stureforsbadet men det blev snabbt FÖR mycket folk. Så lagom till lunch styrde vi mot Berg och lunch. Blev mumsig mat på Kanalkrogen. Färskpotatis och kokt lax för mig. Barnen åt hemmagjorda köttbullar och färskpotatis. Mannen tog en hemmagjord hamburgare av största slag ;-)
Med mätta magar blev det en promenad längs kanalen för att avsluta med varsinn glass för grabbarna. Första parkett vid slussningen också =)
När vi kom hem på eftermiddagen blev det lite sol och bad på altanen. Poolen är mer än ljummen. Låg i ett bra tag och höll tom att somna ;-) Inte så bra då jag verkligen inte vill bränna mig. Lyckades precis att inte göra det på axlarna härom dagen.
Tog mig sedan en dusch och hoppade på bussen ner till stan. En fika med fina Sofie blev några glas vin på uteserverigen istället ;-) Och för att avsluta det hela så tog vi lite french fries på Steves, precis som på den gamla gamla tiden =D
Lovar att jag somnade på två röda när jag kom hem. Och det blev inte sämre av att jag fick sovmorgon idag heller ;-)

Bjuder på några bilder från våran härliga torsdag!



Hade två barn som skötte sig perfekt vid maten igår. Normalt kan det vara liiite för mycket myror i brallan. Men med utsikt över kanalen fanns det båtar och broöppningar att titta på =)

Glass ÄR gott ;-)

Slussning...

Har hittat alla min heels igen. Så igår kväll åkte ett par på =)

"Det är svårt att ta kort med långa naglar" ;-)

Sista kortet bjuder jag och min fina på. Vi är alla skönheter, behöver inga kort för att visa det!!

Nu ska vi fara ner till stan. Min man ska få klippa sig och sedan tar vi nog en lunch innan det blir lite bad. Om det blir hemma eller någon annanstans återstår att se.
Lovar att svara på några frågor som vi fått ang försäljningen av huset. Är många som frågat via, blogg, mail, FB och sms. Jag vet att det kom lite chockartat för många men vissa visste redan om det.

Återkommer någon gång idag, troligtvis ikväll ;-)
Ha en skön dag.


Kommentarer
sofie säger:

haha, snyggt att "börja" skratta precis när du trycker av.. det bjuder vi på =)

tack för en supermysig kväll.

nästa gång blir det alla fyra!

puss

2011-08-05 | 12:21:22
Anonym säger:

Lätt att det blir gumman. Tack för alla skratt.

2011-08-05 | 13:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback