Helg som den ska vara!

Vi har haft en mysig start på lördagen. En stor frukost med tända ljus hela familjen. Precis så som det ska vara!
Efter det tog jag mer ner till gymmet för en springtur. Inte sprungit något sen innan jul och det märktes. Men sjukdomar hos oss och barnen samt att lusten inte funnits där har gjort att jag inte rört på mig. Behöver komma iväg och tömma tankar och få ny energi. Vi sover gott om nätterna men får gå upp INNAN tuppen ;-)

Idag ska vi ha en sådär skön lördag. Inga direkta måsten men lite fika är inbokad på eftermiddagen. Vad kvällen bjuder på det återstår att se ;-)
Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Min man kan inte det där med damerna först...;-) Gör faktiskt inget, skönt att varva ner efter springturen.

KRAM!


Kommentarer
sofie säger:

så härligt det låter. här ligger vi fortfarande sjuka. eller johan iaf. jag har känt mig okej idag. skönt!! tid att ses något i veckan som kommer?? puss puss

2011-01-22 | 18:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback