Söta, rara underbara!

Gårdagens överraskning var nog påsen som låg i mitt skåp på jobbet. En liten present från Lattjo =)
När jag öppnade påsen trodde jag först inte mina ögon, måste vara ett skämt tänkte jag. I den låg ett par nya jobbyxor!! Inte vilka byxor somhelst, utan baggyvarianten från Lindex.


En riktigt kass bild men dom är snyggt svarta, lite slitna och blekta.

Jag köpte ett par ljusa i våras, just för att ha på jobbet. Lösa och sköna, inget som sitter åt. Stora bra fickor som rymmer alla nycklar, telefoner, knivar och annat skräp jag samlar på mig under dagen ;-)
Under ett pass lyckades jag att blöta ner hela byxorna, så när jag gick hem fick byxorna hänga kvar i mitt skåp. Kort därefter kom en genomblöt Lattjo till jobbet. Hon fick låna mina byxor och blev hooked =) Mina byxor blev hennes byxor. Och under tiden jag hade semester såg hon till att dom fick rastas =D

Dessa byxor gjorde min dag. Att kylen inte blev lagad förän strax innan vi stängde och att det rådde djungelvärme på jobbet, det sket jag i. Idag blir det invigning av nya byxorna, nya fina byxorna ;-)

Ska ta mig en kopp kaffe nu och sedan en skön dusch. Vädret ser lovande ut, så jag och barnen går ut och leker sen. Efter det blir det att hämta pappa hos doktorn och sedan jobba. En dag som kommer försvinna i ett naffs!

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback