En tidig morgon...

God morgon!
Melle vaknade till av lillebror som fick komma in till oss strax efter 05. Efter det kunde han inte somna om. Hörde hur han låg och pratade och skrattade inne i sin säng men sen kom det små tassande fötter in till oss. Jag tog med mig Melle upp och nu sitter vi i soffan och kollar på I drömmarnas trädgård. Det är mest Melle som kollar, jag surfar lite och lägger in gårdagsens bilder från kameran =)

Ska om en stund dra iväg mig för en dag på jobbet men det är lyx att sluta skapligt. Att hinna komma hem och busa med barnen innan det är dags att laga middag. För mig är det en viktig del i det vardagliga livet. Sitta vid ett dukat middagsbord hela familjen. Där känner hjärtat att det trivs!



Min lille kille framför tvn igår kväll. Han såg verkligen så sjuk ut men en stund senare var han uppe och for som ingenting hänt!

Melle åt som en häst till middag igår, något jag inte trodde. Efter han fått ny blöja låg han länge i soffan och tittade på I drömmarnas trädgård. Han såg sådär ynkligt liten ut och hela jag fick ont.
Men när maten åkte fram på bordet för lillebror kom han uttassande och åt två minipizzor, en fiskpinne och 6 rågade matskedar med pasta. Han hade gärna ätit mer men pastan var slut. Är det någon som vet varför så många barn gillar just kokt pasta?? Melle kan äta enbart det i stora lass. Inte mig emot, bara han äter =)

Ska du ta och sätta på mig mitt ansikte och försöka fixa till någon frisyr. Måste ringa Mickan och beställa en tid för klipp och färg. Det är ett kritiskt läge just nu ;-) Men en tvätt skulle nog göra det hela lite bättre men det får bli ikväll =)
Nu kör vi så det ryker. Ses senare i eftermiddag alla fina.
Ha en riktigt bra dag!

KRAMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback