Full fart mot helgen!


Bilder från förra helgens bus =)

En sista arbetsdag, sen är det helg. Mys står på schemat, både här hemma och med mina föräldrar. Dom var så söta igår och kom förbi på kvällen innan dom hämtade mig på jobbet. Grabbarna hade inte gått och lagt sig än och när Melle såg mormor ropade han högt MOMO. Han blev så till sig så han snubblade och slog i läppen lite. Han hade tur som slapp en fläskläpp, bara ett litet märke blev det på läppen =)
Kul att se hur glad en liten kille kan bli för besök. Likadant när farfar kommer hit och äter lunch, barnen blir lite extra glada då =)

Laddar för att åka och jobba veckans sista pass. Laddad som tusan och känslan jag har nu är att dagen kommer springa förbi. Ska börja med en kopp kaffe nu och sedan hoppa in i en dusch. Sedan blir att pussa hejdå till mina grabbar. Äntligen är denna arbetsvecka över. Varje dag på jobbet kl 19 har jag tänkt på mina prinsar som då ligger i sina sängar redo för att sova. Förbannat över att jag inte fått vara där och säga godnatt och ge dom en puss. Blir att ta igen all den missade tiden i helgen!

Nu blir det kaffe och se där, ett slag i huvudet med ballongen av Melle =D Underbara gullunge, är som en svamp som suger in allt vi säger och visar honom.
Förra helgen lärde Mikie honom just att slå med ballongen i huvudet och säga AJ =D Härliga lekfarbror Mike!

Trevlig HELG bloggisar =D
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback