Soaked in Luxury

Ett av mina favoritmärken är nog just Soaked in Luxury. Dom har stilrena, snygga kläder till ett inte alltför dyrt pris.
När vi var på Vingåker hittade jag en fin sommarkjol för 149 kr. Den var nedsatt och jag kunde inte motstå den =) Kommer invigas mycket snart, bara vädret tillåter!?
Jag fortsätter även min jakt på mer färgglada plagg. Hittade tyvärr inte kläder denna gång men ett par skor för ynka 99 kr fann jag. Färgen var så härlig, längtar till man har lite mer brunbrända ben. Då kommer dom vara riktigt snygga på ;-)


Söt och sommrig med fickor på sidorna!

En färgklick eller vad säger ni...=D

Hela anledningen till att vi åkte just till Vingåker var för att titta på kostym till Christian. Han hade sett en på Dressman som var grå. Den kostade ca 3000 kr och vi vet att man kan hitta riktigt fina märken till samma pris på Vingåker. Har man bara lite flyt så ;-)
För 3000 kr kom han hem med en kosym och skjorta i riktigt skön kvalitet. Vingåker is the shit! Var inte vilket märke somhelst heller. Samma som han har i sin studentkostym och den har hållt sig snygg i 10 år. Man får helt enkelt vad man betalar för. Och i butik hade han nästan fått ge det dubbla för den här kostymen. Det är just det som gör det så skoj =)


Självklart blev det en rosa skjorta. Bara slipps som ska inhandlas.


Här hemma ska nu lite middag fixas. Älsklingen har J ikväll, blev ett nollbyte på jobbet. Han lämnade barnen och jag tog över dom ;-) Men vi åker och hämtar honom ikväll. Först blir det kycklinggryta med ris.

Hoppas ni får en mysig start på den fina men blåsiga kvällen!?
KRAMAR.


Kommentarer
cammie säger:

=)

2011-05-19 | 18:49:02
Bloggadress: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback