Dusty blue


Curly sue, den nya sjalen.

Man kan inte släppa vilka underbara namn House of Lola har på sina kläder. Den här sjalen köpte jag på plats. Slut i sortimentet och går inte att få tag på mer. Jag slog till och är nu kär =) Den här har fått byta plats med min gamla trotjänare från H&M.

Gårdagskvällen bjöd på många glada miner och en del shoppande. Make a wish klänningen blev nog kvällens storsäljare. Den kommer hänga i flera garderober, bla min egen ;-)
Blev även en mössa, kan vara bland dom skönaste jag haft på mig. Satt bra och såg snygg ut. Plus för söta Lola som pryder framsidan. Det är den lilla älvan som pryder deras kläder.
Den här gången slog jag även till på en kjol. Tittade på den förra gången men valde att stå över. Igår slog jag till och jag tror jag kommer ha mycket användning för det =)
Nu är det bara att vänta på leveransen..

Här hemma sjunker vi nu ner i soffan. Melle somnade nästan innan huvudet landade på kudden =) Mille slog till på lite välling och jag ska ta mig en godisbit. Har lite kvar sen helgen ;-)
Tack för mig och på återseende imorgon!

KRAMAR!


Kommentarer
Emma och Pauline säger:

Heej,

Vill du göra länk byte?

Puss

2011-11-23 | 15:47:24
Bloggadress: http://decoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback