Årets majblomma!

Jag hoppas verkligen att ni alla därute köper MINST en majblomma i år. Pengarna går till barn över hela landet. Dom hjälper till att göra vardagen lite lättare för dom som inte har det lika bra som du och jag!

Igår köpte jag en stor krans utanför centrumet där vi bor. Var på väg att hämta grabbarna men självklart stannade jag till. Hade precis 30 kr löst till den stora. Kommer nog sätta den på Milles vagn :)
Ska även köpa några små. Lär inte vara svårt att hitta någon som säljer ;-) Kryllar av barn som säljer dom.
I år var majblomman extra fin med. Härligt vit med lite glimmer. Nog den snyggaste på flera år!

Gör någon extra glad genom att köpa en majblomma!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback