Vardagens små bestyr

Hej igen.
En frånvaro på en dag. Ni kanske börjar bli vana..;-) Ibland räcker inte alla timmar till på dygnet. Bloggandet är inte heller det som står högst upp på min lista.
Domsenaste dagarna har det varit mycket känslor inom mig. Mycket tankar och funderingar. Har känt mig glad, arg, ledsen, besviken. Det är lätt att låta det äta upp en men jag bestämde mig för att vara rak och ärlig. Hur resultatet blev??!! Ännu mer jävlaranamma!

Gårdagen innebar en heldag på jobbet. Kom hem till tända ljus och en underbar man. Blev lite Alcatraz innan jag somnade som en stock i sängen ;-)
Idag har det varit ännu en dag på jobbet. En "kort" dag, 7.15-15.00. Hämtade hem två riktiga skitgrisar från dagis. Innan vi cyklade hem skulle det röjas i den stora pölen utanför dagis. Jag säger tack för den!
Fröknarna stod inne på gården och skrattade åt mig. Kunde inget annat än göra detsamma =D Härliga barn som får mig att skratta varje dag!

Efter middag så valde jag och Melle att fara iväg och handla. Vi styrde mot Maxi och kom för en stund sen hem med massor av godsaker. Hann även med att fynda ett par skor till lillherren. Han fick själv välja och tyckte skorna var "jättefina" ;-) Nu är det bara ett par bra dagisskor som ska inhandlas. Finskorna har vi redan köpt och ska visa er senare när dom kommer =)

Nu har jag sjunkit ner i soffan. Barnen har inte somnat än men när dom gör det ska jag göra mig en stor kopp te. Köpte lite god honung idag som jag tänkte testa. Är inte helt omöjligt att det blir någon liten biscotti till det =)

Önskar er en fin tisdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback